2020

Dacă urmăriți cu atenție, descoperiți că unii sunt blocați într-un soi de buclă temporală. În care evenimentele se repetă în mintea lor, în jurul lor, în declarațiile pe care le fac. Precum un disc vechi la care acul sare înapoi iar și iar!

Noi, ceilalți, am ajuns bine-mersi în 2024. Se face Mai în curând, vine Paștele. Am terminat o centură, am terminat un stadion, am asfaltat zeci de străzi…

Ei au rămas blocați undeva în vara anului 2020. Prin „ei” mă refer la opoziția tecuceană, adică psd, psd și iar psd… Că independenți n-am avut niciodată… Chiar dacă unora le plăcea să se alinte și să își zică uipt!

Atât de traumatizați au fost de anul 2020 încât nu există zi în care să nu vorbească despre el. Fac ce fac și se întorc în acel an. Mai precis la vara în care administrația psd a distrus Consiliul Local din Tecuci!

Atunci din 19 consilieri locali am mai rămas doar cu 15. 4 consilieri locali nu corespundeau deloc intereselor psd! Așa că au fost eliminați prin diferite tertipuri. Până s-a ajuns ca 2/3 din numărul total să fie exact cei de care avea nevoie Hurdu.

Iar dacă stăm bine și ne gândim ne dăm seama că și-au făcut-o cu mâna lor. Din cauza acelor luni acum unii nu pot să doarmă noaptea. Nu au pace ziua! Au fost trei sau patru luni de foc în urma cărora unii sunt și astăzi marcați psihic, sunt traumatizați. Nu vă dau nume, îi puteți descoperi și singuri.

Rămâneți acordați!

Lasă un comentariu